bij mij staat op ask alles in Nederlands behalve de Vragen die je kan beantwoorden hoe verander je dat ?

maar iphone's hebben dat niet, maar k heb de trend + en k heb wel engels maar bij aanmelden stond dat er eerst ook in het Engels en toen verwijderde ik ask en toen was het Nederlands en toen downloaden ik het opnieuw maar deed het nog steeds niet k hoop dat jullie me kunnen helpen groetjes.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk ondersteund de app alleen Engels. Check in de App Store, of Nederlands is ondersteund. Zo ja, dan zal je in de instellingen dat moeten kunnen wijzigen