Hoe zet ik een DVD in iTunes?

Ik heb zeer veel DVD in mijn kast liggen maar als ik op reis ga kan ik ze moeilijk allemaal meenemen dus vroeg ik mij af of het mogelijk is om een DVD in iTunes te zetten (Maar wel zoals een gewone iTunes film dat je ze op elk aperaat kan bekijken en offline zetten als je wilt).

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zoek vooral een programma om dat de doen mag betaald zijn

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Met Handbrake kan je dvd's omzetten naar MP4 en de MP4's kan je in iTunes zetten:
https://handbrake.fr
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat verschilt per dvd, als de vraagsteller een iPad van 128 GB heeft dan kunnen er genoeg films op.