Hoe kun je op je laptop (windows 7) bij het mapje van je SD-kaart?

Ik ben er sinds kort achtergekomen dat er een SD-kaart in mijn laptop zit, alleen als ik hem eruit haal zie ik eigenlijk geen verschil qua mapjes die ik kan openen. Weet iemand waar ik het mapje van mijn SD-kaart kan vinden op mijn laptop? (windows 7)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Normaal is als je de sd kaart er in steek dat hij nieuw hardware vindt
hij wordt dan gezien als extra harde schijfje
dus hij staat in de lijst met alle harde schijven en de dvd speler
dus onder deze computer

Wat ook mogelijk is is dat er in je laptop een vaste cardreadert zit maar dat er geen sd kaartjes in zitten maar ze worden dan wel al aangegeven

vaak zie je dan in dezelfde lijst
en hele reeks E: F: G: H: bijvoorbeeld
maar als je 1 van die aantikt dan zegt ie meestal geen data gevonden o. i.d
capthavoc
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oke, bedankt voor je antwoord. Alleen op mijn laptop staat geen mapje met E:, F:, G: of H:. Dit is op onze computer wel zo, maar niet op mijn laptop