Wat is een goede koeling voor de Intel core i7 6700k proccesor?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
http://tweakers.net/categorie/488/processorkoeling/producten/#filter:q1YqSExPDc6sSlWyMjQw0FEqKMpMTvXNzFOyAnKKC1KT3TJzSlKLipWsqpWMLSxAVFlijpJVtJKZhYWRUmxtbS0A
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Er zal weinig slechts tussen staan. Lees de reviews. Bedenk dat koeling 1 aspect is. De andere zijn geluid en monteerbaarheid.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor je hulp
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Vergeet vooral geen koelpasta tussen de processor en de koeler te doen!!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Met dank aan Bauke777: http://tweakers.net/categorie/488/processorkoeling/producten/#filter:q1YqSExPDc6sSlWyMjQw0FEqKMpMTvXNzFOyAnKKC1KT3TJzSlKLipWsqpWMLSxAVFlijpJVtJKlgaWZUmxtbS0A Ik had 1150 aangeklikt niet 1151...

Antwoorden (1)

Het licht er sterk aan wat je plannen zijn. Over het algemeen zijn de koelers van Cooler Master uitermate geschikt voor de veeleisende gebruiker. Let wel even op dat de koeler op een 1151 socket past.