Kan ik muziek op mijn iPod veilig stellen?

Situatie: ik had mijn iPod indertijd aangesloten op een Windows-Vista-pc.
Die pc werd helemaal 'lam', daarom heb ik hem helemaal opnieuw geconfigureerd. Heb de pc weliswaar een andere naam gegeven.
Maar alles was weg.

Ik wilde de muziek die ik op de iPod heb staan veilig stellen.
Dat bleek alleen maar te kunnen via de oude pc-naam. Ik heb op die pc toen de naam gewijzigd in de oude pc-naam.

Ik heb toen een oude versie van iTunes geïnstalleerd. Maar vervolgens herkent hij bij het synchroniseren "mijn Ipod" niet als een geldige.
Ik heb de keuze tussen niets doen of de inhoud van de iPod wissen en die te vervangen door een nieuwe (en dus lege) bibliotheek.

Hoe kan ik de inhoud van mijn I-pod toch nog redden?

Is dat te regelen? Wie weet dat??

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je het programmaatje sharepod download op de pc, zal de ipod te zien zijn als externe harde schijf. Je kunt dan eenvoudig de muziek van de iPod kopiëren naar de pc om zo een nieuwe blibliotheek aan te maken.
paulus811
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Gelukt!

Andere antwoorden (1)

Wat je kunt proberen is de iPod via de Windows-verkenner te benaderen (dus niet via iTunes). Als je dan in de mappen van de iPod kijkt zie je vanzelf de muziek staan en kun je die kopiëren naar je pc.

Toegevoegd na 1 minuut:
Daarna zou je je iPod opnieuw kunnen instellen via iTunes en je muziek terug zetten op je iPod. Ik geef toe, het is omslachtig maar het kan wel.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
paulus811
8 jaar geleden
Dat gaat niet werken.