Hoe moet je de blur van een foto verwijderen?

Hallo ik heb een foto ontvangen maar ik wil graag de blur verwijderen van de foto van het gezicht. Iemand weet hoe dat werkt ?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
11.5K
Erna55
8 jaar geleden
Er was een reden om een gezicht te blurren voordat de foto verstuurd werd....
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nou het zit eigenlijk zo ik wil een date met haar maar ik wil wel dan kijken of het iets is. Dus nogmaals mijn vraag kun je dat verwijderen? En zo ja kan iemand mij uitleggen hoe dit moet
Amadea
8 jaar geleden
Je kunt niet op grond van iemands uiterlijk te weten komen of die persoon voor jou een geschikte partner zou zijn. Haar karakter valt daar niet uit op te maken...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee dat klopt maar ik vind het een veiliger idee dat ik weet hoe ze er in geheel uitziet
Ozewiezewozewiezewallakristallix
8 jaar geleden
@Amadea
Je hebt gelijk, maar m.i. is dat maar één kant van de zaak, want andersom kan iemands uiterlijk wel een 'breaker' zijn. @dre28
Als je per-sé op het uiterlijk af wil gaan, dan zou ik me niet aanmelden bij een site die foto's blurred. Maar goed... ik begrijp dat je nieuwsgierig bent, maar is dat niet ook juist het spannende ? 'Ontblurren' is trouwens niet mogelijk.

Antwoorden (1)

Je kunt heen blur verwijderen van een bewerkte foto die iemand anders bewerkt heeft

Toegevoegd na 24 seconden:
Geen*
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een paar jaar geleden was er een foto opgedoken met een pedofiel erop. Zijn hoofd was niet geblurred maar wel aangepast. Het leek alsof er iemand met een grote duim cirkels had gedraaid om een punt. Een soort draaikolk. De politie heeft het terug kunnen bewerken tot een herkenbare foto. Blurren is wel anders, maar er is veel mogelijk. Hoe dat zou moeten weet ik niet. Want hoe maak je van vier pixels zestien pixels?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een swirl of draaikolk (gegevens verplaatst) is wat anders dan een blur (gegevens niet meer aanwezig). Het bijverzinnen van gegevens (bij bijvoorbeeld een onduidelijke foto) kan soms succes hebben maar bij een blur is er meestal te weinig informatie aanwezig om er iets zinnigs van te maken.