Waar kan je een @refreshing.nl mail aanmaken?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
SimonV
8 jaar geleden
Lijkt me niet mogelijk.
Refreshing.nl wordt al jaren niet gebruikt. http://www.refreshing.nl/underconstruction.jpg

Antwoorden (1)

Een e-mailadres met extensie @refreshing.nl zou van www.refreshing.nl moeten komen.
Het enige wat deze site tot nu toe heeft gedaan is 19 maart 2007 melden dat ze "Under construction" zijn.

Je kunt dus nergens een @refreshing.nl mail aanmaken.

Toegevoegd na 3 uur:
Refreshing.com en Refreshing.nl zijn van dezelfde eigenaar.
Maar op www.refreshing.com kun je alleen maar komen door in te loggen...
SimonV
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
maar mijn vriend wilt op zijn mail kijken en hij weet de website niet. en hij heeft wel @refreshing.nl
SimonV
8 jaar geleden
Je vriend heeft dus bijvoorbeeld een e-mailadres "JanJansen@refreshing.nl".
En hij weet niet waar hij dit adres vandaan heeft.
En het is niet bijvoorbeeld ......@refresh-media.nl?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
nee, hij heet koen@refreshing.nl
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Is hij vergeten dat hij een website had? >_<
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
hij heeft het echt nodig....
SimonV
8 jaar geleden
Volgens deze site bestaat koen@refreshing.nl niet... http://verify-email.org/
capthavoc
8 jaar geleden
Als die site een email service aanbood dan kun je er nu niet meer bij op de webmail log in blijkbaar.
wacht dan tot de site weer online is

Vraag is is het alleen een webmail service en/of ook een pop3 service ?
Omdat ik heel refreshing niet ken lijkt het me me mogelijk dat dit een soort particulier server is
die wellicht defect is ? Gebruikte je een email client of gebruikte hij alleen de webpagina om in te loggen? als het het laatste was kan je er op dit moment niet bij,
wellicht kan hij in een oude aanmeld email nog pop3 smtp instellingen vinden ?
en gebruikers naam en WW etc maar als ik mag geloven dat de site als sedert 2007 under constructie is vraag ik me af of dat uberhaupt nog bestaat ? Enige kens bestaat dat de bios batterij van de server leeg is ?
en de site nog maar net offline is
Maar dat moet de eigenaar van de site dan oplossen voordat je er weer bij kan.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
koen@refreshing.nl bestaat.
Een mail adres kan onder een domein (in dit geval refreshing.nl) staan als er op die server ook een mailserver staat. via die mailserver kan men dan bij zijn mail.
Mailadres is overigens gehost bij:
active24
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Maar is er dan een mogelijkheid om met die mail in te loggen ergens of niet? want hij wilt zn mail checken. Hij zei dat zn moeder het had verzonnen. Ik snap er niks van...
SimonV
8 jaar geleden
'k Heb een mailtje gestuurd naar koen, en die kwam aan (een mailtje naar adfadfda@refreshing.nl kwam niet aan). Heeft Koen misschien bij Refreshing gewerkt? En heeft hij misschien nog een wachtwoord? Ik weet niet of hij hier in kan loggen: www.refreshing.com (daar wordt een wachtwoord gevraagd).
Refreshing.com en refreshing.nl hebben dezelfde eigenaar.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hij heeft er niet gewerkt, en het inloggen lukt ook niet. ik denk dat we het maar moeten opgeven en de vraag aflsuiten (Kunnen jullie trouwens nog op mijn andere vagen antwoord geven?)
Hartelijk dank.