Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bant WhatsApp nog steeds mensen Voor WhatsApp+?

Ik wil graag WhatsApp+ installeren maar Ik wil niet dat WhatsApp midnight nummer verbant. Dus kan ik het veilig installeren of krijg Ik dan een ban. Ook nog iets; als Ik dan gebant zou worden, hoe lang is die ban?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
487
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een onofficiële versie van de WhatsApp client. En hij is beter btw.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

WhatsApp Plus is een applicatie die niet is ontwikkeld door WhatsApp, noch is het toegestaan door WhatsApp. De ontwikkelaars van WhatsApp Plus hebben geen relatie met WhatsApp, en we bieden geen ondersteuning WhatsApp Plus. Houd er rekening mee dat WhatsApp Plus bevat broncode die WhatsApp niet kan garanderen als veilig is en dat uw persoonlijke gegevens wordt mogelijk wordt doorgegeven aan 3de partijen zonder uw medeweten of toestemming.

Deïnstalleer uw aanvraag en installeer een geautoriseerde versie van WhatsApp vanaf onze website of Google Play. Na de telling van 24 uur eindigt beneden zul je in staat zijn om WhatsApp gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding