kan je harry potter en de gevangene van azkaban op meerdere pc's spelen?

Hallo,
Ik weet niet echt goed bij welk onderwerp dit moet.
Wij hadden vroeger Harry Potter en de gevangene van azkaban op onze vaste computer staan maar mijn moeder heeft deze per ongeluk verwijderd en ik heb de cd niet meer en ik speelde dit spel heel graag. Ik heb het tweedehands gevonden maar kan dit op meerdere pc's worden gespeeld?
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja hoor, gewoon het spel met de cd's op meerdere computers installeren, geen probleem.
Dit is een ouder spel, toen hadden ze nog niet van de serienummer controles en limieten aan installatie zoals tegenwoordig vaak is.

Je hebt natuurlijk wel op beide computers een andere savegame, dit kun je misschien wel handmatig overzetten met een usb-stick, maar dat weet ik niet zeker.
Ritsuka