ik heb een geluidsopname van 120 minuten. ik wil deze graag branden op een cd-r, maar 700 Mb is te weinig. Hoe dit op te lossen?

Het gaat om een rouwdienst, dus op 2cd'tjes is eigenlijk geen optie

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Mp3 van maken, let op, can niet afgespeeld worden op oudere cd spelers.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@marion73 Dan sta je voor een dilemma. 1. Een DataCD branden. Gewoon zo de MP3's erop. Met als gevolg dat sommige mensen gaan klagen dat hun ouderwetse CDspeler dat NIET afspeelt. EN zeg ook geen CDspeler meer in hun laptop/PC hebben zitten. 2. 1 Audio-CD Branden gaat niet. Dus dan moeten het er 2 worden. (3.) Vaag herinner ik me dat je er mono van kan maken, of een lagere bitrate CD. (CD branden is ook al weer zo'n tijd geleden.) 4. Ik zou het bestand lekker online gooien op een cloudservice(dropbox/megasync) en het bestand openbaar maken voor diegene die dat willen. Een CD met MP3 is ouderwetsch voor de een en te modern voor de ander. Internet toegang heeft iedereen. Kunnen mensen lekker zelf bepalen of ze er alsnog een ouderwetse drager van maken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kan je misschien op aanvraag nog voor de oude garde 2 CD's branden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zie het probleem van 2CD's niet zo eigenlijk.