Hoe kan het dat er een beestje achter mijn beedscherm zit?

Piepklein. Ik zie het gewoon lopen. Wel een beetje zielig.

13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, wat kun je doen? Je hele monitor slopen om het beestje te bevrijden lijkt me geen goede optie...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die is er vast onder gekropen.
Volgende keer een hermetisch afgesloten beeldscherm aanschaffen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, dat is wat je noemt letterlijk een bug !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En, heb je het beestje al een naam gegeven?
Snuffel
13 jaar geleden
Flip
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat leuk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En is het een fruitvliegje? Zo ja, dan is het Tielse Flipje :)

Het beste antwoord

Hoe het kan weet ik niet ; ik hoorde er een half jaar geleden ofzo voor het eerst van, en daarna heb ik het zelf ook een keer meegemaakt. Een piep- en piepklein insectje dat ergens achter het glas van de beeldbuis zit. Meestal bij platte schermen.

Blijkbaar zijn de openingen om en rond het beeldscherm groot genoeg om zo'n beessie door te laten, en wellicht wordt hij aangetrokken door het uitstralende licht.

Of het zielig is weet ik ook niet. Ik weet niet of er wat te eten is voor hem daar , maar als hij er in kan, kan hij er vermoedelijk ook weer uit, en de ruimte zal voor hem niet zo klein zijn al hij voor ons lijkt.

Je kunt er in elk geval niks aan doen zonder je beeldscherm te slopen, en dikke kans ALS je dat doet, dat je dan dat hele beessie nooit meer terugvindt. Op een dag za hij ineens weer verdwenen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hoe dat kan?
Nou die is er met 100% zekerheid zelf ingekropen door een klein kiertje ofzo!
Hij zal echt niet tijdens het productieproces al achter je beeldscherm hebben gezeten;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ehh, de monitor heeft luchtventilatie gaten. Anders wordt hij te warm.

Toegevoegd na 37 seconden:
Dus zielig is het niet, hij kan er zelf weer uit komen. Maar het zal wel lekker warm zijn.