Bij mij heeft dat wel geholpen . Wel je eventuele puk code in de buurt houden . Ook je instellingen Vd router en je email instellingen . Tip : maak een print screen Vd belangrijkste instellingen . Gooi eerst al je oude foto‘S video's en niet meer gebruikte apps weg . Je oude mails alles wat niet meer nodig is mogelijk is je iPad dan al snel . Loopt je iPad via de cloud synchroon met je tel . ? En wil je dat ? Zo niet verbreek dat het kost allemaal geheugen . Of koop extra geheugen op de cloud . Succes.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Alle instellingen kun je gewoon opslaan in de cloud, evenals je gedownloade apps.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De oude apps verwijderen doet de iPad al als je het terugzet naar de fabrieksinstellingen.
iOS kan sneller worden als je iOS herstelt met iTunes:
Voordat je begint moet je Zoek mijn iPad uitzetten, dit doe je door op je iPad naar Instellingen > iCloud > Zoek Mijn iPad te gaan en door het uit te zetten.
1. Open iTunes op je Mac of PC (Als je geen iTunes hebt kan je het downloaden via: http://www.apple.com/itunes/download/ )
2. Verbind je iPad met je Mac of PC.
3. Klik linksboven in het menu op de iPad die verschijnt.
4. Indien je iTunes nog nooit met iTunes hebt gebruikt, krijg je een Welkom bij uw nieuwe iPad scherm. Als dit gebeurt kies je voor 'Stel in als nieuwe iPad' en kies voor doorgaan.
5. Kies voor herstel.
6. Kies nogmaals voor herstel.
iOS word nu gedownload en geïnstalleerd, de voortgang kan je bovenin het scherm volgen, de lengte van de installatie hangt af van je internetverbinding en je Mac of PC.
Totdat je iPad klaar is met herstellen (dus als je op je iPad het welkomstscherm krijgt) moet je iPad aangesloten blijven aan je PC of Mac.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
als je IPad helemaal reset dan gaat weer terug naar de fabrieksinstellingen.
dus dan is hij weer snel maar je moet er niet te veel op downloaden want dan word hij langzamer