Indexing Service China?

Hoe komt het dat je op google in china niets van vulgiare sites hebt. En hier wel? Hoe doen ze dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rose
13 jaar geleden
Ja, mooi he, niks vulgairs. En niks dat in strijd is met de heersende ideologie. Geen vrije gedachtenuitwisseling. Zeker geen Goeie Vraag (of anders met één moderater per gebruiker). Geen Geert Wilders. Maar je hoeft dan nooit meer na te denken wat nou precies de waarheid is. Want tegenstrijdige berichten kom je op het 'internet' niet tegen. Dat kan niet.

Het beste antwoord

China heeft niet alleen de Chinese muur, maar ook de beste firewall van de wereld. Ze filteren alles uit wat ze niet bevalt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Bovendien hebben ze hun eigen search-engine gemaakt.
Die wordt verreweg door de meeste Chinezen gebruikt. Die presenteert alleen goedgekeurde resultaten. Google had altijd een klein marktaandeel daar.
AWM
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alvast bedankt, kheb gehoort dat ze 30000 aan personeel hebben voor het goedkeuren van nieuwe sites. documentaire, the virtual revolution
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, inderdaad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gelukkig maar dat google met een 'l' is , en niet met een 'r'...
Hadden ze daar nog een glotel plobleem.....