iconen op desktop gaan niet tot in de hoek, dus ik heb een leeg vlak op me scherm, hoe op te lossen?

ik heb 2 beeldschermen nooit geen last gehad totdat ik windows opnieuw heb geinstaleerd, de afbeelding laat het lege gedeelte zien.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

De ikonen iets verkleinen, zodat er no één bij kan, of iets vergroten, zodat het vol staat.
Ikonen vergroten of verkleinen, doe je door de cursor op het bureaublad te zetten, één maal met de linker muisknop klikken, vervolgens de Ctrl toets indrukken en gelijktijdig scrollen.
jc54
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
heb het geprobeerd nu wel weer mooie pictogram grote maar nog steeds past die niet