Hoe kan ik op Yahoo.com (OUDE STIJL) mijn wachtwoord veranderen?

Ik ben digibeet, maar ik kan wel lezen... heb echt gezocht, niet te vinden. Probleem is misschien dat ik nog Yahoo.com OUDE STIJL gebruik en dat ook zo wil houden!

Graag hulp in Jip- en Janneke-taal tegen een 4-jarige, s.v.p. uitgaan van =0= geen basis-kennis!
Dus waar op de site ... linksboven of rechtsonder en wat voor plaatje staat er naast/voor?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

- Bovenaan helemaal rechts staat jouw naam. Rechts daarvan staat een soort stuurwiel. Als je daarop klikt krijg je een rijtje mogelijkheden, waarvan de onderste Accountinfo heet. Daar kies je voor.
- Nu staat er links een rijtje mogelijkheden, waarvan de tweede Accountbeveiliging heet. Daar klik je op.
- Nu moet je opnieuw inloggen met je oude wachtwoord. Dan kom je op een nieuwe pagina waar bovenaan Accountbeveiliging staat, en meteen daaronder Wachtwoord wijzigen. Als je daarop klikt zie je vanzelf hoe dat wijzigen moet.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Amadea : helaas, ben bang dat jij op Yahoo NIEUWE stijl gekeken hebt. Ik heb geen stuurwiel naast mijn naam. Nogmaals ik zit op Yahoo OUDE STIJL!! Ik begin op Yahoo! home links: my Yahoo ..............avatar...Hi Jodokus ...........................mail ...rechts is fout ..............................Account info...................................= mail
.klik je hierop ....................Add Account
dan ga je naar...........................+
Yahoo Nieuwe Stijl ...........Sign out! Niets ook niet op account info ... helemaal noppes !! hoe kan dit nou? Een paar jaar geleden hadden wij [Yahoo gebruikers] een groot probleem toen Yahoo ineens met een geheel nieuwe lay out kwam en iedereen verplichtte daar aan mee te doen... Iemand hier heeft toen o.a. mij verteld hoe je toch op de "oude.stijl" weer door kon gaan. Je begrijpt wel, dat ik dat niet meer weet. We kregen 'gewoon' een link, dacht ik.
Is dit mss terug te vinden in de archieven en dan nog wat maakt dat uit i.v.m. een nieuw wachtwoord?
Amadea
8 jaar geleden
Ziet je mail er zo uit?: http://ederviss.info/uploads/posts/2011-06/1308663816_yahoo-old-mail.jpg
Probeer dan bij Help (rechtsboven) 'change password'