Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Je eigen favorietenlijst alfabetiseren en opslaan in mail, kan dat en zo ja, hoe doe je dat?

http://www.goeievraag.nl/computers-internet/overig/vraag/217581/favorietenlijst-opslaan-bestandje

Deze vraag is misschien achterhaald (weet ik niet), maar BEANTWOORDT mijn vraag maar VOOR DE HELFT. Vandaar dat ik deze nu toch stel.

Ben van de afd. 'geen geld = kringloop computers'. Gevolg is dat je vaak een andere moet aanschaffen. Gevolg daarvan is dat je steeds al je favorieten kwijt bent ... en dat is ontzettend onhandig... vandaar dit probleem.

Ik stelde mijn vraag aan een pc-vrijwilliger en kreeg als antwoord: nee, dat kan niet... !
Kijk ik op GV, vind ik onderstaande link en antwoord van 4 jaar geleden == VIER jaar == geleden.
Is dit achterhaald of nog steeds een goed antwoord?

Windows7 / Google Chrome / mail Yahoo.com [oude stijl]

Ben digibeet, lees 'n antwoord, zie letters, woorden, zegt me verder niets. Wat moet ik doen? Probleem 1. WAAR vind ik BESTAND? [niet bij de 3 horizontale streepjes rechtsboven]

"Je gaat naar Bestand, kiest dan voor Importeren en exporteren… Vink "Naar een bestand exporteren" aan en klik op Volgende. Dan kan je kiezen voor Favorieten, Feeds en Cookies. In jouw geval zal je ze alledrie willen aanvinken. Klik op Volgende en geef aan waar je ze wilt opslaan. Als laatste stap kies je voor Exporteren."

Kortom... komt 'ie weer : ik ben digibeet, dus graag Jip en Janneke-taal, ga uit van 0 = NUL basis kennis èn leg het uit aan een 4 jarige .. alleen al voor de moeite : Hartelijk Dank!!

en dan nog alfabetiseren? :-))

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Ja, je eigen favorietenlijst alfabetiseren en opslaan in mail is mogelijk. Hiervoor kun je een spreadsheet maken in een programma zoals Excel of Google Sheets. Vul de lijst in en sorteer deze vervolgens alfabetisch. Sla de spreadsheet vervolgens op als een CSV-bestand en stuur deze naar je mailadres.
(Lees meer...)
Bronnen:
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing