Welke laptop heb ik nodig voor mijn opleiding?

Ik wil een opleiding gaan doen tot Game Designer en daar heb ik een laptop voor nodig. Nu vraag ik me af welke laptop ik nodig heb. Heeft iemand tips waar ik op moet letten bij het aanschaffen van een goede laptop voor deze opleiding? Of weet iemand misschien een goede laptop voor mij?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik denk dat je het best pas naar een laptop kunt kijken wanneer je begonnen bent. Je kunt dan vragen aan welke eisen de laptop moet voldoen. Het zou zonde zijn als je nu een laptop koopt en er later achter komt dat hij bijvoorbeeld niet snel genoeg is of geen DVD's kan schrijven, etc.