welke app is er geschikt om online muziek af te spelen?

Hallo allemaal

Ik wil graag een soortgelijke app zoals YouTube hebben, alleen als ik terug naar 'home' ga, moet de muziek verder afspelen op de achtergrond. Dat is niet zo de YouTube als je op YouTube muziek afspeelt en ik drukt op de 'home' button, dan stopt de muziek en dat vind ik jammer weten jullie een goede applicatie, dat gratis is?

Groeten
Weeter

Antwoorden (4)

Tubex is een goed alternatief dat precies doet wat je omschrijft. Verder werkt het precies hetzelfde als YouTube. Je kunt ook inloggen met je eigen YouTube account om bij je abonnementen en favorieten te kunnen. Ideaal als je via YouTube zo nu en dan een liedje afspeelt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Spotify, het is dan wel niet gratis, maar je kan wel een gratis proefabbonement nemen. Het is erg gebruiksvriendlijk, doet wat je wil dat het doet, en kan dus gratis zijn.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ios of Android ?
Voor iOs is Buzztube een goeie, gebruik ik zelf ook!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Itube, via internet

Toegevoegd na 24 seconden:
Itube, via internet downloaden