Mijn rekeningnummer is niet correct tijdens het bestellen hoe komt dit?

Ik kan niet bestellen help??

Ik wil graag wat bestellen met de betaalwijze "betalen na ontvangst" alleen moet ik mijn geboortedatum en rekeningnummer invoeren zodat ik verder kan met de betaling. Bij rekening staat er als voorbeeld: 12.34.56.789. Ik voer mijn rekeningnr in en krijg steeds een melding dat mijn gegevens niet correct zijn. Ik heb letterlijk alles geprobeerd maar krijg steeds dezelfde melding. Met punten, zonder punten met IBAN nr zonder IBAN met en zonder cijfers ervoor of erna.. nee.. alles geprobeerd niks lukt! Heeft iemand enig idee wat ik fout doe? Of weet er iemand hoe ik het in hemelsnaam zou moeten invoeren? Het gaat alleen om de bankrekeningnr.. word er niet goed van!

Toegevoegd na 27 minuten:
Ik ben boven de 18 jaar

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb je soms nog een jongerenrekening, soms accepteren bedrijven dat niet, dan mag je daar geen aankopen doen onder de 18 jaar.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kies een andere betaalwijze. Dit kost je alleen maar extra geld en bind je aan strenge voorwaarden.. Lees vooral de algemene voorwaarden goed: http://www.multifactor.nl/consument-betalingsvoorwaarden-2/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je doet waarschijnlijk niets fout. Niet verder mee in zee gaan, na het lezen van de algemene voorwaarden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Linke club

Antwoorden (2)

Dan deugt het script van de site niet. Als er als voorbeeld nog steeds het bankrekeningnummer in het oude format staat, geeft dat te denken. Daarmee kun je nergens meer betalen. Het moet het bankrekeningnummer zijn in IBAN-format, zonder punten. Dus NL en aansluitend de cijferreeks. Vergeet niet eventuele voorloopnullen en maak niet de fout een O te typen ipv een 0.

Toegevoegd na 3 minuten:
Je bent toch wel minstens 18? Anders kom je er niet door op basis van je geboortedatum.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Precies. De controle in het script klopt niet. Of deze website wordt niet meer onderhouden (sinds de Iban). Heb je de webshop ook even gegoogled? Dat Is sowiezo altijd verstandig. Er zijn genoeg oplichters, en slechte webshops!
Het ligt niet aan jou, het komt omdat jij waarschijnlijk nog niet of niet zo vaak iets heb besteld via de website. Internetwinkels willen pas na een aantal keer joj de mogelijkheid bieden om achteraf te kunnen betalen in verband met vertrouwen, wanbetalers en ontkennen dat iemand iets niet geleverd zou hebben .
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dan zou de webwinkel toch gewoon deze betalingsoptie niet laten zien?