Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er geen tablets met cdrom?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ongetwijfeld als je goed zoekt maar waarom zou je dat willen? Een cd-romdrive vreet energie en kan maar 700 mb verstouwen, een usb-stick draagt al meer!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@herman60
Er zijn ook geen tablets met floppydisks en/of cassettetapes. Je snapt hoop ik waarom.
Utrecht
10 jaar geleden
dat heet een laptop....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zullen vast wel tablets zijn met een cd-rom met bijvoorbeeld drivers. Of bedoel je dat niet?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@WDHBGS Bedoel je nu een schijfje? Wat zou je daar mee moeten dan, als de tablet geen cd-romdrive heeft...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Of er echt tablets zijn met een CD-Rom drive betwijfel ik. Ik zie de meerwaarde hier ook niet zo van in (en daarbij denk ik dat ik niet de enige ben).
Maar als je zo graag gebruik wilt maken van een CD-Rom drive, dan zijn er wel work-arounds: koop een tablet met USB-aansluiting (die zijn er wel) en koop er een externe CD-Rom speler bij, die je via USB kunt aansluiten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschijnlijk heeft je tablet na 10 minuten geen batterij meer...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://phandroid.com/2012/04/26/samsung-introduces-tablet-ready-dvd-drive-with-android-compatibility/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Freek: die kans zit er wel in ja, maar dat is niet de vraag :)
Tablets zijn niet met cd speler te krijgen. Dit komt omdat het aardig dik is en wat zwaarder is. Tegenwoordig moet het allemaal lichter en compacter, daarom zou ik inderdaad ook aanraden een dvd brander voor usb te kopen. Dit is ongeveer 20-30 euro en goed verkrijgbaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing