mijn mailbox zit regelmatig eivol. hoe kan ik die mails in één keer verwijderen zonder dat één voor één te doen?

ik weet wel hoe ik mijn inbox VOLLEDIG moet leegmaken maar kan dit ook selectief omdat ik sommige mails wil bewaren...
ooit heb ik dat iemand eens zien doen aan de hand van de Ctrl-knop maar weet niet meer juist hoe die dat deed.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wat je ook kan doen is bij postvak opruimen op grootte zoeken. Dan hoef je alleen de grootste mails die je niet meer nodig hebt te verwijderen, en is je inbox weer een stuk ruimer.

Het beste antwoord

Pak eerst alle mails met [CTRL] A.
Houd daarna de [CTRL]-toets ingedrukt en klik met de rechtermuisknop op de mails die je wilt behouden.
Verwijder daarna de resterende mails.
SimonV
8 jaar geleden
Ivana
8 jaar geleden
Bedankt Simon, wilde ik ook graag weten.:) Plus dus.
samaiphon
8 jaar geleden
hartelijk dank!!!
dit was wat ik moest weten en wat ik iemand vroeger ook al zien doen heb maar vergeten was...
beste antwoord NATUURLIJK!!!

Andere antwoorden (1)

Zet je muis op prullenbak leegmaken in je mail en je bent meteen alles kwijt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
samaiphon
8 jaar geleden
Bobez je hebt mijn uitleg niet goed gelezen! Dat stond er toch in dat ik dat OOK al wist!