videokaart voor in de hp dc5800 Small form factor?

Ik heb een HP dc5800 Small form factor PC. Ik zoek een betere gpu zodat ik wellicht kan gamen op deze pc. Ik moet een gpu hebben die onder de 100 euro zit. En hij moet in de pc passen zonder de voeding te verwisselen voor een krachtigere heb ik zelf geen zin in.
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je moet een halfhoge gamecard kopen zonder voeding, b.v. deze: http://tweakers.net/pricewatch/420086/gigabyte-geforce-gtx-750ti-%28gv-n75toc-2gl%29-lp/reviews/ is net boven de 100....je kunt daar ff kijken wat je precies wilt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb ervaring met deze computer - Het is haast niet te doen. Dat ding is echt heel klein, en heeft een voeding van maar 250/300 watt, meen ik.
Ik raad je aan een nieuwe PC te kopen. Als je zelf een gpu in je PC kan zetten kan je vast wel een hele PC bouwen ;)
Voor niet zo heel veel geld heb je al gauw een betere PC dan je huidige.