Hoe krijg ik de emailberichten van uit de box van de provider in mijn mailbox?

Ik heb een nieuw account aangemaakt. De berichten komen wel bij de provider (KPN), maar worden niet gedownload naar mijn computer. De foutmelding luidt: het wachtwoord wordt niet geaccepteerd.
Het wachtwoord klopt volgens mij wel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Heb je deze instellinge gebruikt?
Outgoing mail server : mail.kpnmail.nl - poort 25 - geen SSL
Ingoing mail server : pop.kpnmail.nl
Bij advanced : port 110 - geen SSL.

Let ook goed op je gebruikersnaam - foutmeldingen zijn heel vaak fout. De fout zou volgens mij ook daar kunnen liggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan je maar gelijk geven x