hoe email verwijderen van telefoon en niet van pc?

Ik wil graag e-mails verwijderen van mijn mobiel, maar ik wel ze wel behouden op mijn pc. Op dit moment verwijder ik het van mijn mobiel, maar zodra ik nieuwe email ophaal, dan komen de emails die ik verwijderd had weer tevoorschijn op mijn mobiel.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
5K

Antwoorden (1)

Hoi de mail die 'verwijderd 'hebt staan echt wel op je PC of Laptop mijn smartphone geeft inderdaad de mail weer, maar zodra je de PC of Laptop opent zie hier exact dezelfde mail opnieuw in postvak in staan óf bij de verwijderde items. De mail staat wel degelijk op je pc. Open deze maar en sluit dan je smartphone wel even. Je moet dus de smartphone niet behandelen als een pc. Je telefoon haalt deze gegevens immers binnen van je provider dus alles staat gewoon op de pc of laptop. Kijk maar. Veel succes.
Vr.gr. Atze.