hoe start je je ipad weer?

ik heb mijn ipad gister geupdatet naar ios 9 . denet was de batterij leeggegaan , en daarna had ik het in de stekker gedaan. maar het probleem is dat ik nu mijn ipad niet aankrijg elke keer is er weer een balkje dat nooit volgeladen kan worden

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Is een bekend probleem bij het update-proces van iOS9. Je kunt het probleem verhelpen door de iPad aan de computer te hangen waar iTunes op staat. Vervolgens maar je een reservekopie van je iPad. Daarna herstel je hem naar fabrieksinstellingen en vervolgens zet je de gemaakte reservekopie weer terug. Mocht je sowieso al via iCloud een reservekopie hebben gemaakt voordat je de update had uitgevoerd, dan kun je hem al gelijk naar fabrieksinstellingen herstellen via iTunes.