Via je instellingen kun je de ringtone aanpassen. Door uit de lijst een andere optie dan '1× piepen' te kiezen, kun je je telefoon langer over laten gaan als je een sms'je ontvangt.

Menu > Instellingen (Settings) > Geluid (Sound) > Ringtone

Zie de bron voor een uitgebreidere uitleg.
Succes!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
luciano
8 jaar geleden
Bedankt vr je antwoord. maar krijg bij geluid > enkel de melding :standaardmeldingsgeluid, waar ik kan kiezen ts gedempt of x andere beltonen. De optie 1x piepen komt bij mij niet voor.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dan kies je voor andere beltonen en voor de langste beltoon die in je telefoon zit. Is dat nog te kort, maak of kies een liedje dat je op je telefoon zet en kies dat als SMS-beltoon-geluid.