Kan je filmpjes op You Tube laten vertalen?

Er staan veel filmpjes op You Tube waar Engels in of bij gesproken wordt. Nou is mijn Engels niet zo best. Los van het feit dat ik daar het beste iets aan kan gaan doen, is dus mijn vraag: Zit er bij You Tube een soort ondertitelings mogelijkheid? Bv. een of ander knopje dat je aan of uit kan zetten waardoor er Nederlandse ondertiteling bij komt. Desnoods met enige vertraging.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
8.9K
Erna55
8 jaar geleden
Nee. De filmpjes op youtube zijn daar zo neergezet zoals je ze ziet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als het filmpje over een ondertiteling (rechts onderin) beschikt kan het wel. (Van Engels ondertiteling naar Nederlands bijvoorbeeld)
Hier (in het Engels :) een uitleg hoe:
https://www.youtube.com/watch?v=Fm1nFQYR0RM

Het beste antwoord

Rechts onder bij het filmpje wat je kijkt zie je een tandwieltje (de instellingen), daar klik je op en dan kun je de taal kiezen van de ondertiteling die je wilt!
Ik moet je er wel bij vertellen dat de vertaling vaak heel krom is, en niet helemaal overeen komt met wat ze daadwerkelijk zeggen.
Niet bij ieder filmpje kun je trouwens voor de ondertiteling kiezen.

Ik hoop dat je er iets aan hebt!