whatsapp doet het niet wat nu?

Er staat iets met dat ik de nieuwste update moet downloaden in de Appstore maar ik heb al de nieuwste versie 'iOS 9 beta' maar wat nu alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
janprokles
8 jaar geleden
gewoon eens een keer face-to-face praten :)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Misschien maar geen beta-versies meer gebruiken?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Beta is de oude versie gezien dat iOS 9 vanavond is uitgebracht

Antwoorden (2)

De kans is groot dat deze versie van Whatsapp niet werkt met iOS9 en dat hij ziet dat er niet een versie van het iOS op je telefoon staat die hij ondersteund.
De standaardmelding dat je moet upgraden komt dan, terwijl je eigenlijk zou moeten downgraden....
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Whatsapp verwijderen en opnieuw installeren kan soms werken. Maak wel een backup van je eventuele berichten