De toetscombinatie " + e werkt niet meer, hoe los ik dit op?

Toen ik Windows 8 had werkte de toetscombinatie " + e nog om ë te krijgen. Nu ik Windows 10 heb werkt het opeens niet meer. Nu moet ik het met de alt-codes doen, maar dat gaat lang niet zo snel. Hoe zorg ik ervoor dat de toetscombinatie " + e weer werkt. (Dit geldt ook voor de combinatie met o.a. `, ~, ', etc.)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Toetsenbord op US International zetten
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Snel terug naar Windows 8 of 7 : Windows 10 is op weg om echte sh*t te worden.

Het beste antwoord

Toetsenbord op US International zetten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dankjewel ;D

Andere antwoorden (1)

Het kan zijn dat je toetsenbord per ongeluk anders ingesteld is. Een optie om dit op te lossen is om Control + shift tegelijk in te drukken. Vaak werkt het dan.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heeft helaas geen nut...