Als ik op roblox met mijn Nederlandse vrienden in een game wil chatten lees ik alleen maar # moet ik dit instellen ofzo?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
7.6K

Antwoorden (1)

Volgens de informatie op https://en.help.roblox.com/hc/en-us/articles/203314250-How-to-Chat-in-Game is het enige wat je hoeft te doen: de toets / indrukken, en dan popt er een schermpje op waarin je jouw chat kunt typen. Door vervolgens op Enter te drukken verzend je de tekst.

Toegevoegd na 22 minuten:
Als je van een ander alleen een hashtag # kunt zien, dan betekent dit dat er woorden in het bericht zijn gebruikt die op de zwarte lijst staan. Kennelijk sta jij te boek als nog niet ouder dan 12 jaar, en dan mogen alleen woorden van de witte lijst worden doorgegeven.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat is het probleem niet. Chatten wil wel. Maar van wat anderen insturen zie ik alleen maar #
Amadea
8 jaar geleden
Dat heb je in de vraag helaas niet vermeld...