Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe installeer je een losse webcam van het merk '120 spacecame trust '?

Normaal zou je zeggen je plugt hem in en hij doet het, maar dat is bij deze niet het geval, iemand een idee??
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die heb ik ook gehad, is alleen niet compatible met Vista en Windows 7, dus ik hoop dat je nog XP hebt?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hmm, akkoord daar zou het misschien eventueel aan kunnen liggen dus!! Het is namelijk niet voor mezelf maar ik ga het even controleren of hij XP op zijn computer heeft staan. thanks voor de tip.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
http://www.trust.com/products/product.aspx?artnr=13177
Als het deze is, dan gewoon proberen de drivers te downloade, dat staat aan de rechter kant.
Ik heb het ook gehad ( ander model en merk ) en ik had wel een cd, en kreeg een melding deze is niet compitable met windows 7 en daarna verscheen er automatisch een bericht of ik een oplossing wilde zoeken en drukte er op en kreeg dus de nieuwste drivers te zien en heb het gedwoload en whala hij doet het wel.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Bij de koop moet er een installatie cd-rom in de verpakking zitten.
Daarop staat het stuurprogramma die je op je pc moet installeren.

Op de volgende site kan je de Nederlandse handleiding downloaden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
het kan zijn dat windows de drivers niet heeft dus zal je de drivers voor de camera eerst installeren
kijk anders even op de onderstaande site
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing