Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welk Microsoft office pakket is voor mij de goedkoopste keuze?

Ik ben een 18-jarige HBO student en heb eigenlijk alleen Word, PowerPoint en Excel nodig. Het is maar voor 1 laptop.

Alvast bedankt voor de reacties.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Een student versie is vast nog wel te vinden. ik denk dat die 360 niet te betalen is je betaalde schijnbaar maar een beetje maar dat wel "voor eeuwig" uiteindelijk. dus alle versies daaronder zijn prima even op marktplaats zoeken. let op doos en serienummer.
ze kosten tegenwoordig zelf 2dehand vrij veel.je bent denk ik wel beter af dan een abbonement dat is uiteindelijk duurder.
let op dat in dit geval beter op zoek kan gaan naar een volledig doos met serie nummer
Je kan vaak een download mailtje een serie nummer al voor een tientje krijgen maar ik vertrouw dat niet.
doos met een duidelijk serie nummer sticker en haal het op laat het niet opsturen.
dus eentje in je directe omgeving.
(Lees meer...)
capthavoc
8 jaar geleden
Je hebt verschillende pakketen die te koop zijn voor studenten.

Allereerst is er de Office-365 variant. Deze kost €69,- en is, hoe kan het ook anders, één jaar te gebruiken na activatie. Dit pakket betaal je dus jaarlijks. Dit pakket bevat naast PowerPoint, Excel en Word ook 1TB cloudopslag bij OneDrive. Het mooie van dit pakket is dat het als enige de mogelijkheid biedt om naast de computer ook de drie programma's op tablet en smartphone te installeren. Daarnaast heb je ook altijd de nieuwste versie van Office.