Hoe kan ik openoffice van pc verwijderen?

Op onze PC hebben we Microsoft Office 2007. Normaal kon ik met rechtermuisknop een nieuw word document openen. Nu kan ik alleen kiezen voor OpenDocument. Weet niet hoe dit op mijn PC is gekomen. Ik wil dit graag verwijderen zodat ik dus weer een Word document kan openen. Excel en dergelijk kan ik nog wel openen met rechtermuisknop.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (2)

Via het configuratiescherm kan je programmas en onderdelen verwijderen van de computer, openoffice zou daar ook tussen moeten staan
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kan het best Openoffice helemaal verwijderen inclusief de registerwaarden.

Dat kan met Revo Uninstaller Pro. ( 30 dagen trial. )

Download: http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het kan ook met Revo Uninstaller Free.