Mijn computer start niet meer goed op. Wat te doen?

Sinds vanmiddag toen ik mijn laptop opstarte stond er dat de laptop moest updaten (dit moet anders kan ik niet naar mijn menu zegmaar). Maar dan komt er tijdens het updaten ineens te staan: 'De updates zijn niet juist ggeconfigureerd. De wijzigingen worden ongedaan gemaakt. Schakel de computer niet uit.' Vervolgens nadat dit er zo'n kwartiertje staat komt er zonder dat ik iets doe 'Afsluiten' te staan en sluit hij af. Tot slot gaat mn laptop weer aan en doet hij dit steeds weer opnieuw. Ik snap er niks van. Wat moet ik doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Als het echt niet werkt een fabrieksreset, maar dit alleen doen als je alles ook weg kunt doen, dus eventueel dat alles al op een USB staat. Soms krijg je ook een melding voor het inloggen op welke manier je de computer wilt starten, klik dan altijd op windows normaal opstarten!

Hallo, Als je laptop het van te voren goed deed kun je het beste de laptop opstarten in de veilige modus , en dan terug zetten naar een eerder systeemherstel punt. Mogelijk is het dan opgelost Ik weet niet welk systeem jij hebt , maar dikwijls moet je tijdens het opstarten op de knop f8 tokkelen van het toetsenbord om op te starten in de veilige modus GRT. Jan

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100