is het mogelijk om een standard printer de opdracht te geven om op latere tijdstip te starten met printen?

Ik wil dat mijn blaadjes pas om 8u00 worden uitgeprint...
kan ik dat ergens instellen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
capthavoc
8 jaar geleden
Er is wel de optie dat je een printer tussen een bepaalde tijd kan gebruiken misschien kan je dat gebruiken ?
maar probeer ook eens iets te printen terwijl de printer uit staat
bestanden worden dan in de wachtrij gezet
wellicht als je dan om 8 ur de printer aanzet dat deze de taken dan aanneemt
ik ben wel bang dat je de bestanden vanuit de printer wachtrij handmatig moet starten
dus iets op je werkpc naar je printer thuis sturen zal lastig worden. maar valt te proberen als het een standard printer is

Antwoorden (1)

Dat moet je instellen op je computer met (o.a.) een task scheduler. Betekent wel dat je computer EN je printer constant aan moeten blijven staan.