Is deze laptop kapot gegaan doordat die gevallen is?

De rechterkant van de beedscherm is nu wit en aan de onderkant zie je een grote zwarte stip (zie foto)

Ik had mijn laptop even aan iemand uitgeleend en nu claimt die gene dat toen ze de laptop dicht klapte de beeldscherm wit werd.

Volgens mij zit ze gewoon dik te liegen en heeft ze het gewoon laten vallen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Er heeft een object naast dat scharnier gelegen, en toen deze is dichtgeklapt heeft het die zwarte plek veroorzaakt(+bijbehorende witte lijnen) Met vallen heb je een ander patroon(dan heb je niet zo'n drukpunt als die zwarte plek en zit het vaak langs de randen)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Castle
8 jaar geleden
Ik heb veel met laptops te maken en inderdaad is dit geen valschade. Bij valschade zie je dit ook aan de behuizing. Dit is typisch een dichtgeklapte laptop waarbij er iets tussen lag. De drukpunt ligt op die zwarte 'vlek' en heeft daarmee de schade opgelopen. + J4ck1nt3b0x