Ipad lijkt op het eerste gezicht op een te grote iphone die niet kan bellen. Maar het is een hit geworden omdat het ideaal wordt gevonden voor kranten/boeken lezen. Het is natuurlijk vooral populair om zijn vernieuwde besturingssysteem. Het is de toekomst!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Volgens mij niet echt veel, aangezien er (nog) geen programmas zijn zoals word of ppt (maar dan voor Apple ;) )
Het is eigenlijk vooral een grote iPod Touch die makkelijker boeken kan lezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maar dan heb je weer te maken met de E-reader, die speciaal gemaakt is om mee te lezen. Is het licht die de iPad uitstraalt hetzelfde als de E-reader?
Als je de Apple forums volgt sinds verleden week is de Ipad weer een schot in de roos en een perfekte inlassing tussen de iphone en de laptop. Natuurlijk is er weer het steve jobs effekt dat de verkoop met 400.000 in de eerste week doet bevestigen. De meeste critici zijn het eens dat de ipdad ,door zijn kontrakten met de grote kranten , een markt aan het verwerven is waar de concurrenten weer het nakijken hebben.Meerwaarde als dusdanig is moeilijk in te schatten : de apps, de batterij duur van 10 uren , het handig formaat. Dat is een vrij subjectief gegeven. Vaststaat dat productie niet kan volgen en de timing voor europa een maand of meer uitgesteld is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ie kleiner is - minder gewicht. Want een laptop kan tenslotte ook gewoon touchscreen zijn. Verder is er geen meerwaarde.