Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe upgrade je je browser?

Hoi sinds kort doet disney channel gemist (violetta) het niet er staat dan error je browser is verouderd en je moet hem upgraden nu heb ik hem al bijgewerkt en ook Firefox geïnstalleerd maar er staat nog steeds error weet iemand wat ik kan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
welke browser gebrukte je normaal ?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Ga naar de officiële site van het bedrijf waarvan je de browser gebruikt en download de nieuwste versie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Firefox kun je op help drukken en dan op "Over Firefox" en zie je of je de laatste versie. Ik vermoed dat een of andere plug-in verouderd is. Zie onderstaande link waarmee je in een van je browsers alle browsers kunt controleren. Let op dat voor Adobe voor IE en Firefox een andere plug-in moet downloaden en je met de hand de andere browser moet kiezen. Qualys doet standaard een eenvoudige test (Basic Scan), maar daarna kun je ook een uitgebreidere doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing