hoe komt het dat er nog zoveel de filter van Adblock kan passeren?

Als ik naar het icoontje "Ad Block Plus" kijk, zie ik dat er soms +10 adds geblokkeerd zijn alleen al bij het opstarten.
TOch komen er na een tijdje steeds meer adds opnieuw door. Ik kan ze dan toevoegen aan de filter van ABP, dan is het in orde. Maar iets later is er dan weer een andere add die opduikt.
Als ABP een tijdje aanstaat en ik een paar keer doorklik op een site, dan verminderen de adds.
Ik verwijder ABP om de zoveel tijd en installeer hem opnieuw zodat hij up to date blijft. Ik heb ook een extensie waarbij ABP niet kan opgespoord en geneutraliseerd worden en ik heb ook ABS.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Herinstalleren heft weinig zin, de add-on wordt automatisch geüpdatet.

Het beste antwoord

De add-on herkent in de bron van de pagina bepaalde gedeeltes die vaak als advertentie worden gezien, dat houd ook in dat er advertenties bij kunnen zitten die er niet op lijken, dan zal adblock niet reageren, of je blokkeert ze zelf.