Ontvang je op je nieuwe telefoon nog oude whatssap berichtjes?

Als je een whatssap bericht verstuurt naar iemand waarvan de telefoon kapot is, en diegene een nieuwe telefoon(met nieuwe simkaart) krijgt met hetzelfde nummer ontvangt die het whatssap berichtje dan nog?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het hangt er vanaf watvoor os je telefoon heeft bij Apple kan je de berichten terughalen als Je een back-up hebt gemaakt van tevoren. Bij Android komt deze optie binnenkort.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat begrijp ik maar ik bedoel of je berichten nog ontvangt die je hebt gestuurd als de telefoon niet in gebruik is.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als de telefoon hetzelfde nummer heeft zou het gewoon moeten werken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Android heeft die optie ook hoor. Voor het eerst gebruikte ik die optie 1,5 jaar geleden.
als die persoon zijn whatsapp instelt, waarbij hij aangeeft dat dit een nieuwe telefoon is met het zelfde nummer, dan kan whatsapp voortaan naar die telefoon worden verzonden in plaats van naar de oude telefoon.
Whatsapp kan in principe maar op 1 telefoon tegelijk actief zijn.