Levert Newegg ook in Nederland?

Heb gelezen dat ze ook in Nederland shepen maar niks is meer duidelijk dan dat. Hoe krijg ik te zien hoeveel ik en euro betaal? Ik wou graag 2x Sapphire r9 290 Toxic cideokaarten kopen die in Nederland moeilijk en duur verkrijgbaar zijn (Rond 590 euro samen) en bij Newegg maar 497 euro samen, een ander goedkoop alternatief is ook welkom maar volgensmij is dit gewoon verscheepbaar naar Nederland toch?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
gvrox
8 jaar geleden
Is die 497 euro wel inclusief verzendkosten, BTW en invoerrechten ? Dan nog, het scheelt nog geen 100 euro; als er iets stuk gaat dan zul je het mogelijk terug moeten sturen en 'verdampt' een groot deel van je winst.
gvrox
8 jaar geleden
Heb je een link naar de exacte videokaart ? Ik zie niks over "toxic"

Antwoorden (1)

Ja, volgens hun website versturen ze ook producten naar Nederland. De vraag is alleen of het uiteindelijk wel voordelig is, maar dat moet je zelf beslissen.
gvrox
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hoe bedoelt u? Invoerrechten? Hoe kan ik dat uitreken?
bedankt
gvrox
8 jaar geleden
Heb je die videokaarten al in je shopping cart gezet, en dan gekeken wat het totaalbedrag wordt ? Wel eerst de site op NL / Euro zetten, en je postcode invullen.