pc hapert bij spelen farming sim 2015 wel 60 fps waarom?

Hij heeft wel 60 fps maar als ik de lichten aan doe of verander van camera stopt hij 10 seconden en dan doet hij het weer.

Specs cpu amdfx6100
Gpu nvidia gts450 1gb asus
6 GB geheugen

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hij draait hem echt op 60 fps met high

Het beste antwoord

Framedrops, dan kan hij het waarschijnlijk net niet aan. Farming Simulator staat bekend als een best wel veeleisend spel. Aangezien je videokaart, GTS 450 1GB niet zo heel nieuw meer is, en 1GB heeft, zal hij hier en daar last hebben met het spel te draaien. weet je zeker dat hij op 60fps draaid? heb je tools gebruikt om dit te checken? Een idee is om je grafische instellingen een tikkie lager te zetten, ook wilt het vaak helpen om Anti-analysing uit te zetten. dit is een veel vragende optie.