Wat komt er kijken bij een verhuizing van een computer naar een nieuwe provider?

Binnenkort komt een computer die nu draait op WiFi van Ziggo op mijn Xs4all WiFi. Is dat alleen een kwestie van de juiste WiFi-code invoeren of komt er meer bij kijken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als deze via ethernetkabel aangesloten is, hoef je niks te doen. Als je Wi-Fi gebruikt alleen maar de juist code invoeren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij ethernet helemaal niks, bij Wi-Fi moet je de Computer alleen maar verbinden met de nieuwe router.