waarom kan ik niet meer online tv kijken met horizon op mijn laptop?

Ik heb Windows Vista en ik heb de horizon mediabox. Sinds een hele tijd kan ik niet meer via mijn laptop online televisie kijken. Voorheen lukte het altijd wel. Ik heb Silverlight. Besturingssysteem van Windows Vista. Ik ben bekabeld met het modem. Op mijn smartphone kan ik wel online tv kijken via Horizon go app. Dus waarschijnlijk zit de fout in de laptop? Ik hoop dat iemand een oplossing heeft hoe ik dit kan oplossen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb je chrome? en krijg je bij horizon een melding dat je silverlight moet installeren ookal heb je die al?

Antwoorden (1)

Dat heb ik ook meegemaakt, en dat lag aan Avast Secureline.Als je de verbinding daarvan verbreekt,dan werkt je TV weer. Of misschien een andere stoorzender ged.load? Succes!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Beste gees,
Ik heb ook Avast en ik heb gekeken of ik verbonden ben met Avast Secureline, en dat bleek niet het geval, Misschien heeft het met een andere instelling van Avast te maken?
Ik hoor het graag.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Beste dora555,
Heb je al geprobeerd om Avast even uit te zetten, en dan opnieuw "Horizon go" te proberen? Vraag het anders aan PChelpforum.nl
Succes