Van 2 dvd's 1dvd maken hoe doe ik dat?

Ik heb 2 dvd's ,eigen opnamen, van een half uur en daar wil ik 1 dvd van maken van 1uur hoe doe ik dat? ik heb vista home en daar bij nero 7 maar het lukt me niet wie heeft een iedee?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik gebruik hiervoor het programma Cyberlink Powerdirector. Het .vob bestand importeren en (zonder kwaliteitsverlies) exporteren als .avi. Vervolgens de omgezette .avi bestanden in een nieuw project importeren en vervolgens produceer je 1 nieuw .vob bestand. Zie link voor een trial versie. Mocht je meer info willen, suur dan even een pb. Veel succes.

Het beste kun je beide DVD's exporteren naar een gangbaar formaat (avi of mpeg) en deze daarna met nero7 hercoderen naar 1 DVD en desgewenst op schijf branden.

Ik denk dat je gewoon allebei de opnames op de computer moet zetten. Dan doe je een lege dvdschijf in je computer en dan zet je allebei de opnames op de dvd. Ik denk dat het zo moet. Trouwens : Er staat pomputers in plaats van computers ; P

gebruik dvdshrink (dat is een zeer goed programma) via google vindt je het wel.

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100