Hoe kan ik een pagina verwijderen in word 2013?

Ik moet een schoolkrant maken, en heb de lay-out al gekregen maar ik moet een pagina verwijderen en dit lukt niet wat echt niet leuk is, want een aantal pagina's horen er niet bij. Ik hoop dat er iemand reageert.
Groet S. Toet

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
11K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat je kwijt wilt kun je toch gewoon blauw maken en deleten. dus linker muis voor deel zetten wat je kwijt wit slepen tot eind, nu is alles blauw en dan op Delete drukken.
op deze manier al het overbodige weg doen. Ik zou voor zekerheid oude en nieuwe apart opslaan, zodat je niets kwijt raakt

Antwoorden (1)

Oké,

Stap 1:
Plaats de cursor op een willekeurige locatie op de pagina die u wilt verwijderen.

Stap 2:
Klik op het tabblad Start in de groep Bewerken op de pijl naast Zoeken.

Stap 3:
Klik op Ga naar.

Stap 4:
Typ \page in het vak Paginanummer invoeren en klik op Ga naar.

Stap 5:
De inhoud van de pagina wordt geselecteerd.

Stap 6:
Klik op Sluiten en druk op DELETE.

Ik hoop dat het nu duidelijk is!