Pak de telefoon en leg deze op de TV.

Als je het beeld (en niet het scherm zelf) op je TV wil zal je aan moeten geven welk besturingssyteem je gebruikt welke tv en welke mobiel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Smart tv zonder internet? Hij is niet aangesloten bedoel je?
Er is een apparaat van Google: Chromecast genaamd. Hiermee kun je het beeld van je telefoon van een groeiend aantal apps op je tv krijgen. Aan te sluiten op een HDMI poort van je TV.