Hoe wordt mijn wifi lampje weer blauw?

Ik heb de laptop al opnieuw opgestart,  router gerest, systeemherstel gedaan maar hij blijft oranje. Ik heb totaal geen verstand er van wie kan mijn helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.9K
Ritsuka
9 jaar geleden
heb je wel wifi verbinding dan? wat voor foutmelding staat er in beeld?
gvrox
9 jaar geleden
Misschien heb je per ongeluk een schakelaar/schuifje op de laptop overgehaald ? Of met de Fn toets in combinatie met een van de functietoetsen (F1 - F12).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hij maakt helemaal geen verbinding meer met wifi.
Het staat echt aan en het ligt echt aan de laptop want de rest draait wel gewoon.
Wat doet de combi fn knopje met een f toets?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik draai op vista trouwens
gvrox
9 jaar geleden
Welk merk en type laptop heb je ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat is het model?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hp pavillion dv600
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb al jullie tips gevolgd maar helaas werkte het niet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
uit zetten, adapter verwijderen en accu er uit en powertoets 1 min ingedrukt houden, daarna accu er weer in en aanzetten. Heb het ook ooit gehad met een hp laptop en dit was de oplossing bij mij.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En waar zit de powertoets?
De adapter is de accu?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En waar zit de adapter?
Heb er echt totaal geen verstand van
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met de adapter bedoel ik de kabel om de laptop aan te sluiten op het lichtnet. De powertoets is de toets waarmee je de laptop aan zet. Waar de accu zit en hoe deze er uit te halen zal je terugvinden in de handleiding.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Thnx ik ga het proberen

Antwoorden (1)

Op HP support site zijn meerdere meldingen van dit fenomeen te vinden, eentje met de meeste kudo's zegt dat je met de rechtermuis op je energie icoon moet klikken op de taskbar en daaruit je Wifi op 'enable' zetten, daarna via het wifi knopje hardwarematig nog een keer... en dan zou deze weer blauw oplichten. Anders moet je het afkaarten met HP support als je laptop onder garantie zit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je wel.
Ga het morgen proberen ik laat het je morgen weten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb net gekeken en ik heb dan staan
Helderheid van het beeldscherm
Me geluid icoon
Accustatus
Extern beeldscherm
Synchronisatiecentrum
Presentatie Dus niks over de wi-fi :(
Ik ben totaal niet bekend met de instellingen van vista.