Hoe kan ik een per ongeluk geblokkeerde afzender in Windows Live Mail weer unblocken?

Ik heb sinds gisteren windows 7 en daarmee ook Windows Live mail. Nu heb ik per ongeluk een afzender geblokkeerd toen ik afbeeldingen uit die email wilde downloaden (knopje zat er net boven :-/). Ik heb de geblokkeerde afzender al wel teruggevonden, maar er staat alleen Toevoegen, Bewerken, of Verwijderen.

Wat moet ik nu doen om deze blokkering weer op te heffen?

Ik weet dat hier al vragen over bestaan maar ik kon mijn antwoord daar niet in vinden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
6.4K

Antwoorden (2)

Nadat je iemand hebt geblokkeerd+verwijderd kan je naar "Extra" > "Opties..." > "Privacy" gaan. Daar vind je in de lijst "Geblokkeerd" alle mensen die je geblokkeerd hebt, ook die geblokkeerd+verwijderd zijn. Om iemand weer terug te halen does je rechtermuisclick op de naam en dan "Toevoegen aan contactpersonen". Daarna kan e hem ook mee deblokkeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Outlook moet het zo, maar ik denk dat in Windows Live Mail de werkwijze ongeveer hetzelfde is:

To unblock an address in Outlook Express and remove it from the list of blocked senders:

* Select Tools | Message Rules | Blocked Senders List from the menu in Outlook Express.
* Highlight the sender (or domain) you want to remove.
* Click Remove.