Wat is mtp?

Ik heb een andere auto en nu herkent deze mijn USB met muziek niet. Dit moet mtp ondersteunend zijn begrijp ik. Ligt dit aan de (oude) USB stick of moet ik op een andere manier de muziek op deze USB stick zetten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (1)

MTP staat voor "Media Transfer Protocol"
Aangesloten MTP apparatuur op USB openbaren zich als een apparaat in plaats van een driveletter. Een voorbeeld is een camera of een telefoon, die krijgt geen driveletter maar wordt gezien als apparaat(onder 'mijn computer') Ik denk dat jouw radio niet overweg kan met USB sticks, maar dat je gewoon je telefoon(android / iOS) moet inpluggen, deze telefoons openbaren zich ook als apparaten op je computer via MTP.

Je kunt in geen geval je USB stick omtoveren tot een MTP device of op die manier formatteren.